- Polski producent odzieży czy dostawcy zagraniczni?
- Hurtownia odzieży damskiej - współpraca ze znana marką
Panie robiące zakupy w internecie oczekują, że wybrany element odzieży będą mogły obejrzeć z każdej strony i wirtualnie "przymierzyć", a więc sprawdzić rozmiar. Warto więc poszukiwać dostawców, którzy oprócz ubrań oferują również możliwość zaimportowania zdjęć i opisów odzieży pod względem dostępnych rozmiarów i wymiarów.
Polski producent odzieży czy dostawcy zagraniczni?
Przed wyborem dostawcy asortymentu do sklepu internetowego trzeba przemyśleć, w jakim systemie sprzedaży przedsiębiorca chce działać. Wybór modelu klasycznego wiąże się z dużą inwestycją - nie tylko w zakup odzieży, ale również miejsce do jej przetrzymywania. Coraz większą popularnością cieszy się więc dropshipping, a więc model sprzedaży, w którym sprzedawca sprzedaje towary fizycznie znajdujące się jeszcze u dystrybutora lub producenta. Dopiero w momencie zakupu przez klienta, sprzedawca robi zamówienie i odbiera wybrany towar. Taki model sprzedaży eliminuje konieczność posiadania magazynu, może jednak znacznie wydłużyć czas realizacji zamówienia.
Wydawać by się mogło, że dropshipping jest dostępny jedynie dla sprzedawców, którzy współpracują z rodzimymi dostawcami. Jednak nic bardziej mylnego - w tym modelu działa nie tylko niejeden polski producent odzieży damskiej, ale również wielu dostawców zagranicznych. Sprzedawca staje się w tym przypadku jedynie pośrednikiem, który ponosi odpowiedzialność za sprowadzenie wybranego asortymentu z oferty producenta.
Hurtownia odzieży damskiej - współpraca ze znana marką
Aby sklep internetowy z damską odzieżą miał szansę przebić się na rynku, musi posiadać w swojej ofercie odzież oryginalną, dobrej jakości i najlepiej wyprodukowaną przez znaną markę. Obecnie panie zwracają baczną uwagę nie tylko na jakość kupowanych ubrań i zgodność z trendami, ale również producenta. Z tego powodu hurtownia odzieży damskiej będzie idealnym miejscem na zakup asortymentu do sklepu - odzież od polskiego producenta ma nie tylko odpowiednie walory estetyczne, ale dodatkowo wpisuje się w trend wspierania polskiego biznesu, na który nacisk kładzie coraz większa grupa konsumentów.