- Subiekt 123 – podstawowe informacje.
- Możliwość prowadzenia kartotek usług.
- Współpraca z programami księgowymi InsERT nexo.
Przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że obecny rynek wymaga szybkiego i sprawnego funkcjonowania. Nie dostosowując się do tego, niezwykle trudno będzie nam przebić się ponad konkurencję. Dlatego warto ułatwiać sobie pracę wszędzie tam, gdzie tylko możemy, np. poprzez skierowanie się w stronę aplikacji Subiekt 123. Praktyka pokazuje, że doceniania jest ona przez każdego mikro i małego przedsiębiorcę...
Subiekt 123 – podstawowe informacje
Powszechnie stosowana aplikacja Subiekt 123 służy do szeroko pojętej obsługi sprzedaży. Dzięki niej wystawianie faktur VAT będzie czynnością wręcz banalną i co najważniejsze – szybką. Co więcej, posłuży nam również do zarządzania informacjami o klientach, np. gromadzenia ich najistotniejsze danych. Użytkownicy tego programu cenią sobie ponadto jego elastyczność: w każdej chwili można go rozbudować o dodatkowe moduły (np. fiskalizację).
Możliwość prowadzenia kartotek usług
Ta aplikacja do wystawiania faktur sprawdzi się na wielu różnych płaszczyznach. Jej użytkownicy wskazują, że nie mniej przydatne są funkcje: prowadzenia kartotek oferowanych towarów oraz usług, a także przygotowania indywidualnego terminarza (np. umieszczając w nim daty obowiązkowych płatności podatkowych, ZUS czy też wobec kontrahentów). Program Subiekt 123 spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających przedsiębiorców.
Współpraca z programami księgowymi InsERT nexo
Co istotne marka programu sprzedażowego Subiekt 123 jest szeroko wykorzystywana w wielu branżach. Między innymi dzięki zintegrowanemu działaniu z oprogramowaniem InsERT nexo, wystawiane przez nas dokumenty znajdą się bezpośrednio w biurze rachunkowym. To z kolei, wybierając dla siebie tę aplikację w specjalnej ofercie, może ją udostępnić bez dodatkowych opłat obsługiwanym klientom. Trudno wyobrazić sobie lepiej zorganizowaną pracę...
undefined