W grudniu br. najpopularniejsza seria gładkich rajstop marki Gatta - LAURA obchodzi dziesięciolecie obecności na polskim rynku.
Rajstopy Laura niezmiennie towarzyszą Polkom już od 1994 roku. Szeroka, stale uzupełniana gama kolorystyczna (klasyczna biel, czerń oraz różne odcienie ecru, brązu a nawet zieleni), duży wybór rozmiarów i grubości powoduje, że "Laura" od początku istnienia stała się niezbędnym dodatkiem do każdego kobiecego stroju. Co miesiąc ponad 1 milion sztuk gładkich rajstop z serii Laura sprzedawane jest w Polsce. Obecnie rajstopy Laura oraz pozostałe produkty Gatta można znaleźć również w wielu krajach europejskich.
Seria Laura to rajstopy gładkie, półmatowe. Wykonane są z doskonałej przędzy typu Lycra, dzięki której idealnie przylegają do ciała. Wzmocnienie górnej części podnosi trwałość, gwarantuje komfort i wygodę częstego noszenia. Już od momentu pojawienia się w polskich sklepach, rajstopy Laura zostały szybko dostrzeżone i docenione przez klientki.
Przy produkcji rajstop Laura, tak jak w przypadku wszystkich modeli Gatta, stosuje się coraz bardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Metamorfozę przeszły również opakowania. Nowe kolory, "nowa twarz" i poręczniejsze pudełko to najważniejsze wyróżniki nowej "Laury".
"Rajstopy gładkie Laura to dla nas produkt sztandarowy. Jest nam bardzo miło, że Polki od lat wysoką go oceniają. To sprawdzony i uniwersalny model. Cały czas dokładamy starań, aby "Laura" była najczęściej kupowaną rajstopą w Polsce na tle tak szybko zmieniającej się mody
i trendów" - z dumą podkreśla Monika Kazimierczak, specjalista ds. marketingu marki Gatta.
Gatta to od lat jedna z najbardziej znanych marek rajstop w Polsce. Dzisiaj to już nie tylko wyroby pończosznicze, ale również bielizna a nawet odzież! Nadrzędnym celem przyświecającym marce Gatta jest spełnianie oczekiwań każdej kobiety.