13 lipca 2008 r. warszawski Nowy Świat stał się najmodniejszą ulicą Europy. Warsaw Fashion Street oraz rozstrzygnięcie konkursu Modne Miejsca 2008 to wydarzenia, które zgromadziły tłumy widzów. Niespodzianką wieczoru było bez wątpienia jednogłośne zwycięstwo salonu Time Trend Prestige w kategorii Sklepy. Tylko w tym przypadku jury było tak jednomyślne.
Warsaw Fashion Street to cały dzień pokazów mody polskich i zagranicznych projektantów (mi.in. Giovanni Cavagna). Po nich nadeszła długo oczekiwana chwila – rozstrzygnięcie plebiscytu MODNE MIEJSCA 2008. Wszyscy czekali z niecierpliwością na ogłoszenie wyników. W końcu ta nagroda przypada firmie, która cieszy się uznaniem swoich klientów, honoruje miejsca unikatowe, niepowtarzalne i stylowe. W katalogu Modne Miejsca 2008 osoby znane polecają swoje ulubione lokalizacje w Polsce, a w grupie rekomendujących osób w poprzednich edycjach znaleźli się m.in. Magda Gessler, Olga Borys, Nina Terentiew, Kasia Klich, Beata Sadowska, Michal Figurski, Tomasz Zubilewicz, Borys Szyc i inni.
W tym roku największym zaskoczeniem okazała się kategoria SKLEPY. To jedyny taki przypadek, gdzie jury nie miało najmniejszych wątpliwości – jednogłośnie i bezapelacyjnie – co podkreśliła Magda Gessler - zwyciężył salon Time Trend Prestige. Taka zgoda dwunastoosobowego jury, w którego skład weszli m.in. Katarzyna Zwolińska (dziennikarka, Viva), Michał Zaczyński (dziennikarz, Newsweek), Lidia Popiel (fotograf), Robert Krupiński (dziennikarz, Exklusiv) czy właśnie Magda Gessler to rzadkość.
Time Trend Prestige to unikatowy salon z zegarkami w samym centrum miasta – przy ul. Chmielnej 35. To pierwsze tak luksusowe i elitarne miejsce ze specjalnym VIP roomem i punktami do indywidualnej obsługi klientów. Wnętrze jest bardzo nowoczesne i intrygujące, m.in. dlatego, że nie ma w nim lad. Znajdują się w nim same elitarne marki, takie jak: Fredericque Constant, U-Boat, TAG Heuer, Longines, Rado, Omega, Milus, Atlantic, Seiko, Tissot, , Certina, Festina, Gucci, Locman, Guess, Guess Collection, Fendi, Roberto Cavalli.
- Skąd taki pomysł? Tak naprawdę niewiele jest w Polsce prawdziwie eleganckich i prestiżowych salonów z zegarkami dla najbardziej wymagających klientów – mówi Paweł Tatur, Specjalista ds. Marketingu sieci salonów Time Trend, który odbierał nagrodę. – Ich zadowolenie i jak najpełniejsze zaspokajanie potrzeb, to nasz nadrzędny cel. Z resztą, po prostu zapraszam – trzeba samemu przyjść i się przekonać.