Główna funkcjonalność serwisu, czyli platforma ogłoszeniowa, ma łączyć ludzi oferujących pomoc i jej potrzebujących. Tymczasem w czterech zakresach tematycznych, takich jak: dożywianie, edukacja, leczenie, rozwój osobisty. W przyszłości planowane jest poszerzenie działalności o zakres praca. Wortal jest również otwarty na propozycje i uwagi internautów. Pod każdym ogłoszeniem można zostawić odpowiedź na nie. Można też skontaktować się z ogłoszeniodawcą osobiście, jeśli pozostawił namiary na siebie.
Druga główna funkcjonalność, czyli możliwość zamieszczania informacji prasowych przez fundacje, stowarzyszenia i firmy prowadzące działania CSR, ma wspomagać rozpowszechnianie informacji pożytecznych społecznie. Zarówno tych, o których już jest głośno, jak i tych, o których słyszało niewielu. – Redakcja serwisu z chęcią będzie umieszczać informacje po prostu pożyteczne, o charakterze zarówno ogólnopolskim, jak i regionalnym – dodaje Kutnyj.
Kolorystyka wortalu jest przyjazna i ciepła. Dominują zieleń, kolor nadziei, i żółty, który niesie ze sobą radość i optymizm. Logotyp, przedstawiający trzymających się za ręce ludzi, komunikuje naczelną ideę serwisu, którą jest wzajemna pomoc.