Ciesząca się olbrzymim powodzeniem kolekcja adidas by Stella McCartney, z jeszcze szerszą ofertą, wkracza właśnie w sezon jesień/zima 2008, stale redefiniując i kwestionując tradycyjne podejście do odzieży sportowej. Ta unikalna kolekcja łączy w sobie nowoczesne technologie firmy adidas z projektami Stelli McCartney i charakterystycznym przywiązaniem do detali, tworząc wyjątkową serię produktów – prawdziwą mieszankę sportowego komfortu i stylu.
Elegancka i stylowa kolekcja przygotowana na ten sezon czerpie inspiracje z epoki czarujących, pełnych gracji pokazów baletowych, co można dostrzec w nowej linii produktów Gym Dance oraz bogato zdobionych produktach Victoria, a także w grafikach i tłoczeniach linii Tennis. W tym sezonie w popularnej serii Wintersports znajdą się seksowne, bardzo kobiece produkty tworzone z myślą o najwyższym komforcie użytkowania. Linia Running oferuje odważne, pełne życia kolory oraz przyciągające uwagę detale.

Jak mówi sama projektantka: "W produktach tej kolekcji chodzi o zamanifestowanie siebie. Również to,
co nosisz podczas ćwiczeń to dodaje ci pewności siebie."

Kolekcja jesień/zima 2008 obejmuje linie Gym Dance, Tennis, Running i Wintersports oraz znane już kategorie Golf, Gym Yoga, Gym Studio i Cover Ups. W sierpniu tego roku kolekcja trafi do ok. 600 sklepów na całym świecie – wśród tych punktów sprzedaży są takie sławy jak ekskluzywne domy handlowe Harrods, Holt Renfrew, Nordstrom. W Polsce będą to przede wszystkim firmowe sklepy adidas Sport Performance i wybrane sklepy z odzieżą sportową. Ceny produktów nowej kolekcji w Polsce wynoszą od 139 zł za rękawiczki do 1790 zł za produkty Wintersports All-in-One.