Informacje zachęcające do udziału w eksperymencie znalazły się na etykietach i zgrzewkach wody Żywiec Zdrój, w punktach sprzedaży, w telewizji, radiu i prasie, jak również w specjalnie przygotowanym na tę okazję serwisie interaktywnym: www.szlakzdrowia.pl.
"Konwencja serwisu idealnie wpisuje się w świat Żywiec Zdrój – gór i górskiej przygody" – potwierdza Arek Siuda, Dyrektor Kreatywny Banah Group. Uczestnicy, logując się na stronie www.szlakzdrowia.pl, przechodzą z wirtualnym przewodnikiem przez "14-dniowy eksperyment" zdobywając kolejne bazy i prowadząc Dziennik ze Szlaku. W trakcie wirtualnej podróży mogą zaczerpnąć porad ekspertów nt. zdrowego trybu życia, wysyłać do znajomych e-kartki z podróży i wygrywać nagrody.
"Konwencja serwisu idealnie wpisuje się w świat Żywiec Zdrój – gór i górskiej przygody" – potwierdza Arek Siuda, Dyrektor Kreatywny Banah Group. Uczestnicy, logując się na stronie www.szlakzdrowia.pl, przechodzą z wirtualnym przewodnikiem przez "14-dniowy eksperyment" zdobywając kolejne bazy i prowadząc Dziennik ze Szlaku. W trakcie wirtualnej podróży mogą zaczerpnąć porad ekspertów nt. zdrowego trybu życia, wysyłać do znajomych e-kartki z podróży i wygrywać nagrody.