Dilmah wprowadziła na polski rynek nową serię herbat charakteryzujących się niezwykłym bogactwem smaków i aromatów. Najnowsza propozycja Dilmah to dwanaście różnorodnych herbat czarnych, czarnych aromatyzowanych, zielonych i zielonych z dodatkami zapakowanych w przestrzenne stożkowe torebki oraz bardzo kolorowe, designerskie, przykuwające wzrok pudełka.

Jak zapewniają przedstawiciele marki, nie opakowanie jednak je wyróżnia: "Warto spróbować te herbaty ze względu na ich niezwykłe smaki i niespotykane dotąd aromaty –  wszystkie idealnie wyważone, niezakłócające charakteru delikatnych cejlońskich upraw" – mówi Dilhan C. Fernando, syn założyciela tej znanej cejlońskiej marki.



"Jako kiper cenię przede wszystkim świeżość herbaty i jej naturalny, intensywny aromat - dlatego za najlepsze uważam herbaty zapakowane hermetycznie krótko po zbiorze. Poza tym, jak każdego chyba miłośnika herbaty, zachwyca mnie jej nieskończona różnorodność pozwalająca mi dopasowywać ją do jedzenia, jakie lubię, zmiennych nastrojów, jakie miewam, oraz każdej pory dnia i nocy, w jakich ją zaparzam" – dodaje Dilhan C. Fernando.

Wśród kilkunastu propozycji są napary, które z pewnością przypadną do gustu przede wszystkim kobiecym podniebieniom (np. czarna herbata Rose with French Vanilla o kwiatowym, a nawet romantycznym aromacie), inne z kolei spodobają się głównie mężczyznom (chociażby pełna i zmysłowa czarna herbata aromatyzowana Peppermint and English Toffee). Dilhan C. Fernando przyznaje, że herbaty można podzielić na bardziej męskie i kobiece, poranne, popołudniowe i wieczorne, letnie i zimowe: "Gdybyśmy serwowali herbatę w letnim kurorcie na nadmorskim tarasie, z pewnością większość gości zdecydowałaby się na słodko-kwaskową Lively Lime and Orange albo egzotyczną i łagodną Italian Almond Tea o nucie migdałowej. Wszystko jest oczywiście kwestią dobrego smaku, ale również okoliczności."

Polska premiera kolekcji Dilmah Exceptional związana jest z Dniami Herbaty, ogólnopolską kampanią promującą kulturę herbaty w Polsce. Poza nową serią herbat organizatorzy przygotowali szereg atrakcji w sklepach, lokalach gastronomicznych i nie tylko. Na szczególną uwagę zasługują degustacje kiperskie cejlońskich terroir, podwieczorki z herbatą przygotowane przez Kurta Schellera, wystawy zdjęć oraz konkurs fotograficzny organizowany przez Dilmah i National Geographic Traveler.
Herbaty z kolekcji Dilmah Exceptional dostępne będą w cenie ok. 9 złotych za opakowanie zawierające 20 torebek.


-=-