Konkurs Mody UPS ogłoszony został w lipcu tego roku podczas imprezy Warsaw Fashion Street 2008. Młodzi projektanci tworzyli projekty strojów, inspirowane marką, charakterystycznym kolorem UPS. Finałowe kreacje zostały zaprezentowane jako kolekcja Czekoladowy Glamour podczas uroczystego pokazu New Look Design, który odbył się 30 listopada w hotelu Intercontinental w Warszawie.
- To już druga edycja konkursu UPS dla młodych projektantów. Cieszę się, że staje się on tak popularny wśród młodych i zdolnych twórców. Prezentują oni naprawdę wysoki poziom. Tegoroczna kolekcja Czekoladowy Glamour jest pełna wyjątkowych i bardzo różnorodnych, ekstrawaganckich pomysłów – powiedział Grzegorz Kochman, Dyrektor Sprzedaży UPS Polska.
Po specjalnym pokazie strojów UPS odbyło się ogłoszenie wyników głosowania Jury. Pierwsze miejsce ex aequo i czeki na 6 tys zł otrzymali: Anna Pochopień oraz duet Krzysztof Piwnik i Jakub Ziemirski.
W Jury zasiedli: Sławek Blaszewski - stylista, Tomasz Jacykow - stylista, Anna Jurgaś - redakcja VIVA!, Robert Kupisz - stylista fryzur, Ola Une Ferstad Liland - artysta malarz, Lidia Popiel - fotograf , Agnieszka Ścibior - stylista, Michał Zaczyński - redakcja Newsweek, Maciej Zień - projektant mody, Aneta Kręglicka - ambasador marki Apart.
- Projektanci bardzo zręcznie połączyli swoje indywidualne pomysły z ideami, jakie kultywuje marka UPS: jakością i innowacyjnością. Chcieliśmy wybrać kreację ponadczasową i uniwersalną - myślę że zwycięskie projekty mają te właśnie cechy. – podsumował Grzegorz Kochman.
New Look Design to międzynarodowy konkurs dla młodych projektantów i jedna z najważniejszych branżowych imprez w Polsce. Konkurs cieszy się wielką popularnością oraz uznaniem w świecie mody, kultury i sztuki. Dowodem tego jest fakt, że do zeszłorocznej edycji zgłosiło się ponad 300 projektantów z Polski i zagranicy.
UPS wraz z sektorem mody, wyrobów tekstylnych oraz dóbr luksusowych promuje perfekcję i kreatywność. Biorąc pod uwagę wymogi branży, gdzie kompromis odnośnie doskonałości wyrobów jest nie do pomyślenia, producenci wiedzą, iż mogą liczyć na szeroki zakres usług UPS. Z Paryża do Pekinu, z Mediolanu do Nowego Jorku, Londynu i Tokio, UPS pomaga sektorowi każdego dnia, będąc jego partnerem biznesowym. UPS wspiera młode talenty w modzie i wzornictwie od roku 2003 w Stanach Zjednoczonych Ameryki i od roku 2005 w Europie, gdzie projekty modowe powstały w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech i Polsce.
- To już druga edycja konkursu UPS dla młodych projektantów. Cieszę się, że staje się on tak popularny wśród młodych i zdolnych twórców. Prezentują oni naprawdę wysoki poziom. Tegoroczna kolekcja Czekoladowy Glamour jest pełna wyjątkowych i bardzo różnorodnych, ekstrawaganckich pomysłów – powiedział Grzegorz Kochman, Dyrektor Sprzedaży UPS Polska.
Po specjalnym pokazie strojów UPS odbyło się ogłoszenie wyników głosowania Jury. Pierwsze miejsce ex aequo i czeki na 6 tys zł otrzymali: Anna Pochopień oraz duet Krzysztof Piwnik i Jakub Ziemirski.
W Jury zasiedli: Sławek Blaszewski - stylista, Tomasz Jacykow - stylista, Anna Jurgaś - redakcja VIVA!, Robert Kupisz - stylista fryzur, Ola Une Ferstad Liland - artysta malarz, Lidia Popiel - fotograf , Agnieszka Ścibior - stylista, Michał Zaczyński - redakcja Newsweek, Maciej Zień - projektant mody, Aneta Kręglicka - ambasador marki Apart.
- Projektanci bardzo zręcznie połączyli swoje indywidualne pomysły z ideami, jakie kultywuje marka UPS: jakością i innowacyjnością. Chcieliśmy wybrać kreację ponadczasową i uniwersalną - myślę że zwycięskie projekty mają te właśnie cechy. – podsumował Grzegorz Kochman.
New Look Design to międzynarodowy konkurs dla młodych projektantów i jedna z najważniejszych branżowych imprez w Polsce. Konkurs cieszy się wielką popularnością oraz uznaniem w świecie mody, kultury i sztuki. Dowodem tego jest fakt, że do zeszłorocznej edycji zgłosiło się ponad 300 projektantów z Polski i zagranicy.
UPS wraz z sektorem mody, wyrobów tekstylnych oraz dóbr luksusowych promuje perfekcję i kreatywność. Biorąc pod uwagę wymogi branży, gdzie kompromis odnośnie doskonałości wyrobów jest nie do pomyślenia, producenci wiedzą, iż mogą liczyć na szeroki zakres usług UPS. Z Paryża do Pekinu, z Mediolanu do Nowego Jorku, Londynu i Tokio, UPS pomaga sektorowi każdego dnia, będąc jego partnerem biznesowym. UPS wspiera młode talenty w modzie i wzornictwie od roku 2003 w Stanach Zjednoczonych Ameryki i od roku 2005 w Europie, gdzie projekty modowe powstały w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech i Polsce.
-=- -=-