W ramach akcji promocyjnej przygotowane zostały 2 różne pakiety dedykowane poszczególnym kanałom sprzedaży. W super- i hipermarketach można kupić zestaw, w skład którego wchodzi: herbata Czarna Irving Daily Classic w opakowaniu 100 szt. oraz porcelanowy kubek w prezencie. Rekomendowana cena zestawu to 14,39 zł
Do sklepów tradycyjnych trafił zestaw 3 różnych smaków herbat: czarna Irving Daily Classic, Earl Grey oraz zielona Pure green w opakowaniach po 25 sztuk oraz porcelanowy kubek w prezencie. Rekomendowana cena zestawu to 16,17 zł.
Herbaty IRVING są pierwszymi na polskim rynku produktami spożywczymi posiadającymi na opakowaniach oznaczenia w języku Braille’a. Informacja ta została potwierdzona przez Polski Związek Niewidomych, największą w kraju organizację działającą na rzecz ludzi niewidomych i słabo widzących.
Opis na opakowaniach IRVING ma ułatwić osobom niewidomym oraz słabowidzącym znalezienie, zarówno na sklepowej półce jak i w domowej szafce, odpowiedniego rodzaju i smaku herbaty. Charakterystyczne "kropeczki" Braille’a to także działanie edukacyjne - zwrócenie uwagi osób widzących na bariery napotykane przez ludzi niewidomych.
Herbaty IRVING obecne są na polskim rynku od marca br.