Zahamowanie wzrostu gospodarczego, a co za tym idzie podwyżki cen wielu produktów, redukcja zatrudnienia i niepewność jutra spowodowały, iż Polacy szczególnie uważnie zaczynają wydawać pieniądze i szukają sposobów na oszczędności. W takich okolicznościach, organizowana pod hasłem „Cenomania” akcja dodatkowych obniżek cen w outletach Fashion House, zyskała jeszcze więcej zwolenników niż w czasie „przedkryzysowym”.
Przeceny przecen w zlokalizowanych w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie outletach Fashion House rozpoczęły się tuż po Świętach Bożego Narodzenia. W okresie od 1 do 18 stycznia br. piaseczyński outlet zanotował 30 procentowy wzrost liczby klientów w porównaniu z analogicznym okresem roku 2008. Zbliżony wynik w tym czasie zarejestrował również gdański Fashion House. W miniony weekend sosnowieckie centrum odwiedziło blisko 10 procent więcej osób niż w trzeci weekend stycznia 2008r., podczas gdy według niepisanych zasad rynku, trzeci weekend miesiąca bywa najsłabszym pod względem liczby klientów.
„Cenomania” w Fashion House Outlet Centre jest akcją, podczas której najwyższej jakości markowe produkty, które na co dzień sprzedawane są od 30 do 70 procent taniej niż w tradycyjnych sklepach, zostają przecenione jeszcze bardziej. Produkty objęte „Cenomanią” oznaczone są specjalnymi metkami, które pozwalają zorientować się, jak dużo można zaoszczędzić, kupując dany towar. Przedstawiają one trzy ceny: oryginalną (czyli taką, jaka obowiązuje w sklepie w zwykłym centrum handlowym), cenę outlet (obowiązującą przez cały rok w Fashion House) oraz cenę podczas „Cenomanii”.
- Kryzys zdaje się mieć wpływ na postawy klientów, którzy chcąc oszczędzać jak najwięcej pieniędzy, jednocześnie nie tracąc na jakości, robią coraz bardziej przemyślane zakupy. Właśnie dlatego każdego dnia, a szczególnie teraz podczas „Cenomanii”, notujemy znaczny wzrost liczby odwiedzających nas osób. Nasi klienci dobrze wiedzą, jak kupić więcej za mniej, wybierając najbardziej atrakcyjne okazje – mów Katarzyna Czapran, marketing manager Fashion House Gdańsk.
„Cenomania” w Fashion House Outlet Centre potrwa do pierwszego lutego br.
Przeceny przecen w zlokalizowanych w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie outletach Fashion House rozpoczęły się tuż po Świętach Bożego Narodzenia. W okresie od 1 do 18 stycznia br. piaseczyński outlet zanotował 30 procentowy wzrost liczby klientów w porównaniu z analogicznym okresem roku 2008. Zbliżony wynik w tym czasie zarejestrował również gdański Fashion House. W miniony weekend sosnowieckie centrum odwiedziło blisko 10 procent więcej osób niż w trzeci weekend stycznia 2008r., podczas gdy według niepisanych zasad rynku, trzeci weekend miesiąca bywa najsłabszym pod względem liczby klientów.
„Cenomania” w Fashion House Outlet Centre jest akcją, podczas której najwyższej jakości markowe produkty, które na co dzień sprzedawane są od 30 do 70 procent taniej niż w tradycyjnych sklepach, zostają przecenione jeszcze bardziej. Produkty objęte „Cenomanią” oznaczone są specjalnymi metkami, które pozwalają zorientować się, jak dużo można zaoszczędzić, kupując dany towar. Przedstawiają one trzy ceny: oryginalną (czyli taką, jaka obowiązuje w sklepie w zwykłym centrum handlowym), cenę outlet (obowiązującą przez cały rok w Fashion House) oraz cenę podczas „Cenomanii”.
- Kryzys zdaje się mieć wpływ na postawy klientów, którzy chcąc oszczędzać jak najwięcej pieniędzy, jednocześnie nie tracąc na jakości, robią coraz bardziej przemyślane zakupy. Właśnie dlatego każdego dnia, a szczególnie teraz podczas „Cenomanii”, notujemy znaczny wzrost liczby odwiedzających nas osób. Nasi klienci dobrze wiedzą, jak kupić więcej za mniej, wybierając najbardziej atrakcyjne okazje – mów Katarzyna Czapran, marketing manager Fashion House Gdańsk.
„Cenomania” w Fashion House Outlet Centre potrwa do pierwszego lutego br.