W trosce o zdrowie dzieci Pysio zdecydował się na zmianę formuły swoich produktów- dodał do nich owoce i warzywa, wyeliminował biały cukier. W nowej ofercie soków PYSIO zawierających wyłącznie naturalną słodycz z owoców znajdziemy aż 11 smaków: pięć wariantów soków na bazie marchwi oraz sześć kompozycji soków na bazie owoców. Pysio usuwając cukier a dodając owoce do swoich soków zaproponował małym konsumentom unikalną ofertę na rynku. Produkty większości konkurencyjnych marek dziecięcych są bowiem dosładzane cukrem lub syropem glukozowo – fruktozowym. Nowe soki PYSIO są teraz bogate w wartości odżywcze, nie zawierają konserwantów ani sztucznych barwników, nie dostarczają „pustych” kalorii.
Pysio jest pycha- bez dodatku cukru
Nowe soki PYSIO, wyprodukowane z owoców najwyższej jakości, uzyskały w pełni naturalną owocową słodycz, smak i aromat. Są nie tylko smaczne, ale również zdrowe, gdyż są bogate w witaminy, składniki mineralne oraz mikroelementy. Większa ilość owoców zdecydowanie poprawia naturalny smak produktów tak lubianych przez najmłodszych konsumentów.
W ofercie PYSIA znajduje się teraz 11 marchewkowych oraz owocowych soków przecierowych.
Linia soków marchewkowych, składa się z pięciu kompozycji smakowych:
• marchewka - jabłko - banan
• marchewka - jabłko - brzoskwinia
• marchewka - jabłko - truskawka
• marchewka - jabłko - pomarańcza
• marchewka - jabłko - malina
Linia soków owocowych występuje w sześciu wariantach smakowych:
• banan - ananas - kokos
• banan - truskawka - czerwona pomarańcza
• banan - jabłko - kiwi
• banan - brzoskwinia - gruszka
• banan - truskawka - jagoda
• banan - malina - poziomka
Soki PYSIO dostępne są w 2 rodzajach opakowań szklanych : butelkach o pojemności 300 ml oraz butelkach o pojemności 985 ml z formułą promocyjną "750 ml + 30% gratis”.
Nowa oferta produktowa PYSIA, wychodzi naprzeciw trendom prozdrowotnym coraz bardziej popularnym w Polsce i na świecie. U ich źródeł leży m. in. nadwaga dzieci, która stanowi jeden z najpoważniejszych problemów zdrowotnych i społecznych w wielu krajach. Na zwiększający się odsetek najmłodszych konsumentów z nadwagą wpływa m. in. nadmierne spożycie dosładzanych produktów, dostarczających „puste kalorie” do organizmu.
W celu zachowania zdrowia i dobrego samopoczucia oraz uniknięcia chorób cywilizacyjnych, do jakich zaliczana jest otyłość, dietetycy zalecają aktywność fizyczną oraz spożywanie warzyw i owoców przynajmniej kilka razy dziennie. Ma to szczególne znaczenie w przypadku dzieci, u których wzrost organizmu generuje dodatkowe potrzeby w zakresie substancji budulcowych i odżywczych. Dobrym uzupełnieniem diety warzywno-owocowej są soki, które zachowują wartości odżywcze świeżych owoców i warzyw oraz świetnie smakują. Niestety w większości gotowych soków, nektarów i napojów produkowanych na bazie soku owocowego, także przeznaczonych dla dzieci, jest dodawany biały cukier lub syrop glukozowo – fruktozowy. Niezwykle istotne jest więc zwracanie uwagi na to, by wybierane soki nie były dosładzane. Ponieważ cukry proste naturalnie występują w owocach, dodatkowe dosładzanie jest zbędne.
Rodzice przy wyborze produktów spożywczych dla swoich pociech najwięcej wagi przywiązują do ich walorów zdrowotnych. W 100% naturalne soki Pysio, zawierające wyłącznie owoce i warzywa pozbawione tym samym „pustych kalorii”, są odpowiedzią na te oczekiwania. Teraz kochający i mądrzy rodzice mogą dać dzieciom produkt, który jest zdrowszy niż inne dosładzane napoje.
PYSIO jest drugą po Fortunie marką z portfolio Agros Nova, która w swojej ofercie ma wyłącznie niedosładzane soki o 100% zawartości owoców i warzyw.