Pomimo tego, że na dworze prószył śnieg atmosfera w Restauracji Porta 13 była niezwykle gorąca. Przy dźwiękach jazzu, odbył się mini pokaz mody prezentujący kolekcję wiosna-lato 2009.

Przybyłych gości powitała Karolina Pawłowska - manager marki – przypominając, że „Clarks nieprzerwanie od 184 lat, kojarzony jest z wygodą i wysoką jakością produktów. Co więcej, mocno angażuje się w projektowanie modeli zgodnych z najnowszymi trendami oraz wprowadzanie nowości technologicznych.”

Przyciągające wzrok pantofelki i sandały z najnowszej kolekcji są tego doskonałym przykładem.  
Wybrane buty pięknie prezentowały się na stopach modelek i modeli wystylizowanych według trendów z ulic Nowego Jorku i Londynu. Po raz kolejny marka Clarks udowodniła, że projektowane przez nią modele nie tylko wyśmienicie prezentują się na wybiegu i komponują z eleganckim strojem ale również  świetnie odnajdują się w stylizacji „street fashion”.

Kolekcja wiosna-lato zachwyciła różnorodnością kolorów i materiałów. Wśród nowości znalazły się zniewalające koturny, smukłe obcasy, sandały w stylu rzymianek, czy satynowe trampki. Dla mężczyzn Clarks przygotował klasyczną linię półbutów, super-wygodną kolekcję modeli sportowych oraz organiczną linię butów casualowych.




-=- -=- -=- -=- -=-