Polki chcą wiedzieć i chcą wykorzystywać nowości technologiczne. Co im przeszkadza? Czasami zniechęcają je zawiłe instrukcje i trudny, techniczny język. By ułatwić i uprzyjemnić im poruszanie się w świecie nowych technologii spółka Multimedia Polska uruchomiła specjalny projekt edukacyjny – Multimedialna Polka.
Komunikację działań projektu giełdowa spółka powierzyła agencji Garden of Words.

Multimedialna Polka to odpowiedź na potrzeby klientek, które na co dzień korzystają z internetu, telewizji, telefonów, itp., i oczekują czytelnych rozwiązań oraz jasnych i efektywnych wskazówek w rozwiązywaniu problemów technicznych. Chcą wiedzieć więcej, orientować się w możliwościach multimediów i radzić sobie w każdej sytuacji. Multimedialna Polka ma za zadanie nie tylko ułatwić kobietom sięganie po nowe technologie, ale również dać im radość korzystania z narzędzi multimedialnych.

„Chcemy pokazać kobietom jak łatwy, przydatny i ciekawy może być kontakt ze światem nowych technologii” – wyjaśnia Krystyna Kanownik, Dyrektor Biura PR, Rzecznik Prasowy Multimedia Polska. „Sprawić by czuły się swobodnie korzystając z multimediów. Nasze działania mają długofalowy charakter, będą ewoluować, rozwijać się wraz ze wzbogacaniem wiedzy i wzrostem świadomości konsumentek”- dodaje.

W ramach projektu Multimedialna Polka agencja Garden of Words stworzy biuro komunikacji zapewniające nadzór nad całością działań zarówno z obszaru PR, jak i aktywności marketingowych skierowanych bezpośrednio lub pośrednio do kobiet. Wśród najważniejszych zadań agencji znajdują się między innymi: prowadzenie biura prasowego, przygotowanie koncepcji i realizacja strategii komunikacji projektu z uwzględnieniem jego edukacyjnej funkcji (np. koncepcja i realizacja eventów kobiecych, sponsoringu imprez, specjalnej witryny internetowej i działań e-learningowych dla internautek).