Dlaczego?
To właśnie z ich sprzedaży całkowity zysk jest przekazywany na działania zmierzające do zmniejszenia liczby śmiertelnych przypadków na raka piersi. W ramach prowadzonej od 11 lat Kampanii AVON kontra Rak Piersi podejmowane są liczne projekty edukacyjno – profilaktyczne motywujące kobiety by regularnie badały swoje piersi i każdy niepokojący przypadek zmiany w piersi konsultowały z lekarzem.
W jaki sposób?
Już w marcu 2009 r. do kolekcji Różowej Wstążki dołączają dwie nowości: notes oraz zestaw z długopisem i ołówkiem. Produkty będzie można nabyć u Konsultantek AVONu w cenie 15 złotych za notes i 10 złotych za zestaw. Zachęcamy wszystkie kobiety do kolekcjonowania tych wyjątkowych produktów!
To właśnie dzięki ogromnemu zaangażowaniu kobiet w Polsce decydujących się na świadomy zakup ”różowych wstążek”, a tym samym pomoc sobie i innym, zebraliśmy ponad 11 milionów złotych. Było to możliwe dzięki przekazywaniu całkowitego zysku ze sprzedaży tych produktów na specjalne konto kampanii AVON Kontra Rak Piersi. Celem programu jest konsekwentne podejmowanie działań w zakresie szerzenie wiedzy na temat profilaktyki raka piersi oraz uświadamianie kobietom, że wcześnie wykryta choroba jest wyleczalna i że one same powinny zadbać o swoje zdrowie.
Po 11 latach wspólnej walki z rakiem piersi widzimy pierwsze efekty. Pomimo rosnącej liczby stwierdzonych zachorowań (w tej chwili szacuje się, że rocznie zachoruje na raka piersi 14 000 Polek), liczba śmiertelnych przypadków pozostaje bez zmian i od kilku lat utrzymuje się na poziomie 5 000 niepotrzebnych zgonów.