Certyfikat został przyznany bieliźnie Coccodrillo przez Instytut Włókiennictwa. Obejmuje on bieliznę osobistą, nakrycia głowy dla niemowląt, kaftaniki, śpiochy, body, kombinezony, bluzeczki, koszulki oraz piżamki, które wykonane zostały z dzianin w 100 proc. bawełnianych. Każdy z tych produktów w komunikacji marketingowej może być opatrzony specjalnym oznaczeniem „Bezpieczny dla niemowląt”. – Rekomendacja wystawiona przez Instytut Włókiennictwa bardzo nas cieszy – mówi Mieczysław Andersz, Dyrektor w firmie CDRL, właścicielu marki Coccodrillo. Dodaje również – Bielizna stanowi ważny element naszej oferty. Coccodrillo to marka mocna szczególnie w segmencie dzieci najmłodszych. Wiemy, że aby utrzymać naszą rynkową pozycję, musimy stale podwyższać jakość oferowanych produktów. Dla tego też zawsze dobieramy materiały najlepszej jakości i uważnie kontrolujemy wszystkie etapy produkcji. Bielizna Coccodrillo już wcześniej spotykała się z uznaniem różnych instytucji i zdobywała nagrody w konkursach. Między innymi to właśnie jedna z linii naszej bielizny, Frilly, została odznaczona tytułem Superprodukt 2007. W przypadku odzieży Coccodrillo już na etapie projektów brane są pod uwagę czynniki związane ze zdrowiem i bezpieczeństwem. Materiały dobierane są tak, by nie wywoływać alergii i zapewnić dziecięcej skórze najwyższy komfort.
Wiosenno-letnia kolekcja bielizny stopniowo pojawiać się zacznie w sklepach już od końca lutego. Jako pierwsze dostępne będą linie: My Car, Sweet Heart, Flower Power oraz Navy. Każda z nich charakteryzuje się odmienną kolorystyką oraz zastosowanymi wzorami i aplikacjami. Wśród nich są np. motywy kwiatowe, marynistyczne czy związane z motoryzacją. Dobierano je tak, by cieszyły zarówno oko dziecięce, jak i rodziców. W połowie marca oferta marki zostanie uzupełniona o kolejne linie bieliźniane. Będą to: Sheep. Sweet Sheep oraz Hawai. W połowie kwietnia natomiast pojawią się: Summer, Big Bird oraz wykorzystująca charakterystyczny dla całej marki motyw linia Coccodrillo. Utrzymana jest ona w żywej zielonej tonacji i ozdobiona aplikacją przedstawiającą krokodylka.
Bielizna Coccodrillo dostępna jest we wszystkich sklepach marki na terenie całego kraju. Ich pełna lista oraz cała oferta Coccodrillo znajdują się na stronie www.coccodrillo.pl.
Wiosenno-letnia kolekcja bielizny stopniowo pojawiać się zacznie w sklepach już od końca lutego. Jako pierwsze dostępne będą linie: My Car, Sweet Heart, Flower Power oraz Navy. Każda z nich charakteryzuje się odmienną kolorystyką oraz zastosowanymi wzorami i aplikacjami. Wśród nich są np. motywy kwiatowe, marynistyczne czy związane z motoryzacją. Dobierano je tak, by cieszyły zarówno oko dziecięce, jak i rodziców. W połowie marca oferta marki zostanie uzupełniona o kolejne linie bieliźniane. Będą to: Sheep. Sweet Sheep oraz Hawai. W połowie kwietnia natomiast pojawią się: Summer, Big Bird oraz wykorzystująca charakterystyczny dla całej marki motyw linia Coccodrillo. Utrzymana jest ona w żywej zielonej tonacji i ozdobiona aplikacją przedstawiającą krokodylka.
Bielizna Coccodrillo dostępna jest we wszystkich sklepach marki na terenie całego kraju. Ich pełna lista oraz cała oferta Coccodrillo znajdują się na stronie www.coccodrillo.pl.
-=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=-