Po Pepsi Max sięgną zatem chętnie ci, którzy „Nie mają planu B.”, wierzą, że „Life is a game” oraz, że „Skromność hamuje”.
Wiosną tego roku na półkach sklepowych królować będą nowe opakowania Pepsi Max, z hasłami odwołującymi się do filozofii tej marki, jaką jest życie pełną piersią i bez ograniczeń. Na butelkach i puszkach już pojawiły się hasła:
• Nie ma planu B
• Nuda kosztuje więcej niż myślisz
• Nikt nie obiecał że będzie łatwo
i wreszcie to mówiące w równym stopniu o stylu życia, co o właściwościach produktu:
• Bez słodzenia
Do non-konformistycznych postaw Pepsi nawołuje nie tylko na butelkach, ale i vlepkach z hasłami:
• „Bierz na Maxa!”
• „Life is a game!”
• „Ostatni nie będą pierwszymi!”
• „Skromność hamuje!”
• „A kto cie powstrzyma?”
• „Nie dajesz, to bierz!”
• „Lepiej żałować!”
Pozostaje więc tylko wziąć pod pachę kumpli i ruszyć na podbój świata z puszką-manifestem w ręce.
Pepsi Max dostępna jest:
• w puszkach 0,33 l (cena rekomendowana 1,59 zł)
• butelkach plastikowych typu PET o objetościach:
− 0,5 l (cena rekomendowana 2,79 zł)
− 1 l (cena rekomendowana 3,89 zł)
− 2 l (cena rekomendowana 5,39 zł)