Dorota Wellman i Marzena Rogalska, ambasadorki akcji, przez cały dzień zachęcały kobiety do udziału w bezpłatnym fittingu. W dziesięciu intymnych przymierzalniach pod okiem polskich i francuskich konsultantów Chantelle kobiety dobierały swój idealny rozmiar i typ biustonosza oraz uczyły się, jak go właściwie założyć i wyregulować ramiączka.
Podczas imprezy eksperci „Claudii” - ortopeda, psychoterapeuta i dietetyk opowiadali o wpływie, jaki ma na psychikę i postawę noszenie właściwego biustonosza oraz jak się odżywiać aby na długo zachować formę i młodość. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieliły się też dziennikarki z redakcji miesięcznika „Claudia”. Jak właściwe pielęgnować skórę biustu, radził dermatolog firmy Vichy. Każda z pań mogła skorzystać z indywidualnej porady obecnych na imprezie ekspertów.
Nie zabrakło tematów związanych z modą i urodą. Magdalena Groszewska, dyrektor ds. urody wydawnictwa G+J, gwiazda TVN Style oraz wielka przyjaciółka Chantelle i Barbara Święczkowska, szefowa działu mody miesięcznika „Claudia” radziły, jak zawsze wyglądać pięknie i młodo oraz jak dobrać bieliznę do stroju. O tym jak kobiety postrzegają swoje piersi i ciało opowiadał seksuolog dr Andrzej Depko i psychoterapeutka Małgorzata Liszyk.
Impreza spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Długa kolejka kobiet chętnych do skorzystania z możliwości fittingu i porad ustawiła się już przed 10 rano.
Wielką rolę w sukcesie akcji odegrały jej ambasadorki - Dorota Wellman i Marzena Rogalska, które są aktywnymi propagatorkami działań ukazujących Polkom, jak ważna jest akceptacja samej siebie i własnego ciała.
Obie ambasadorki osobiście zapraszały kobiety do udziału w akcji. Prowadziły na scenie rozmowy z ekspertami oraz gośćmi specjalnymi wydarzenia, którymi były m.in.: Kasia Zielińska, Joanna Racewicz, Monika Mrozowska, Anna Maruszeczko, Viola Śpiechowicz, Agnieszka Cegielska, Małgorzata Socha, Katarzyna Lengren, Justyna Sieńczyłło, Ewa Kuklińska, Katarzyna Żak i Katarzyna Walter.
W sobotę kilkaset kobiet opuściło Złote Tarasy z – jak same mówiły – po raz pierwszy w życiu doskonale dobranym biustonoszem.
Przedłużeniem Wielkiego Dnia Dobierania Biustonoszy jest prowadzona od 10 do 24 maja na terenie całego kraju akcja zorganizowana w wybranych sklepach z bielizną przez Chantelle Paris i miesięcznik „Claudia”.
Podczas imprezy eksperci „Claudii” - ortopeda, psychoterapeuta i dietetyk opowiadali o wpływie, jaki ma na psychikę i postawę noszenie właściwego biustonosza oraz jak się odżywiać aby na długo zachować formę i młodość. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieliły się też dziennikarki z redakcji miesięcznika „Claudia”. Jak właściwe pielęgnować skórę biustu, radził dermatolog firmy Vichy. Każda z pań mogła skorzystać z indywidualnej porady obecnych na imprezie ekspertów.
Nie zabrakło tematów związanych z modą i urodą. Magdalena Groszewska, dyrektor ds. urody wydawnictwa G+J, gwiazda TVN Style oraz wielka przyjaciółka Chantelle i Barbara Święczkowska, szefowa działu mody miesięcznika „Claudia” radziły, jak zawsze wyglądać pięknie i młodo oraz jak dobrać bieliznę do stroju. O tym jak kobiety postrzegają swoje piersi i ciało opowiadał seksuolog dr Andrzej Depko i psychoterapeutka Małgorzata Liszyk.
Impreza spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem. Długa kolejka kobiet chętnych do skorzystania z możliwości fittingu i porad ustawiła się już przed 10 rano.
Wielką rolę w sukcesie akcji odegrały jej ambasadorki - Dorota Wellman i Marzena Rogalska, które są aktywnymi propagatorkami działań ukazujących Polkom, jak ważna jest akceptacja samej siebie i własnego ciała.
Obie ambasadorki osobiście zapraszały kobiety do udziału w akcji. Prowadziły na scenie rozmowy z ekspertami oraz gośćmi specjalnymi wydarzenia, którymi były m.in.: Kasia Zielińska, Joanna Racewicz, Monika Mrozowska, Anna Maruszeczko, Viola Śpiechowicz, Agnieszka Cegielska, Małgorzata Socha, Katarzyna Lengren, Justyna Sieńczyłło, Ewa Kuklińska, Katarzyna Żak i Katarzyna Walter.
W sobotę kilkaset kobiet opuściło Złote Tarasy z – jak same mówiły – po raz pierwszy w życiu doskonale dobranym biustonoszem.
Przedłużeniem Wielkiego Dnia Dobierania Biustonoszy jest prowadzona od 10 do 24 maja na terenie całego kraju akcja zorganizowana w wybranych sklepach z bielizną przez Chantelle Paris i miesięcznik „Claudia”.
-=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=-