Czym jest kobieca zmysłowość według Coca-Coli Light? To magnes przyciągający spojrzenia i uwagę innych, to coś co nas wyróżna, sprawia, że jesteśmy piękne. Kobieta zmysłowa jest pewna siebie, olśniewająca, kocha modę i kobiece gadżety. Dla niej nawet przedmioty codziennego użytku, dzięki odpowiedniemu designowi mogą być źródłem inspiracji także w poszukiwaniu własnego stylu. Puszka czy butelka z limitowanej edycji noszona w kobiecej torebce mogą stać się prawdziwym atrybutem kobiecości, a co ważne, dbanie o linię nie będzie żadnym wyrzeczeniem, ponieważ półlitrowa butelka Coca-Coli Light zawiera zaledwie jedną kilokalorię (0,2 Kcal w 100ml napoju).
Nowe wzory puszek i butelek Coca-Coli Light to kobieca interpretacja pięciu ludzkich zmysłów. Barwna i fantazyjna kreska oraz rysunki pełne zmysłowych symboli spodobają się na pewno kobietom, które podążają za najnowszymi trendami, lubią modny design i wiedzą jak ważny jest niepowtarzalny look.
Jakim zmysłem Coca-Coli Light jesteś?
Coca-Cola Light zaprasza w podróż po świecie zmysłów, które są sposobem doświadczania rzeczywistości. Każda z nas w różnym stopniu korzysta z danego zmysłu jako źródła informacji. Kobiety, które odbierają świat zewnętrzny głównie poprzez zmysł wzroku, dostrzegają ciekawe wzory i niepowtarzalne połączenia kolorów. W restauracji prędzej zamówią truskawki z bitą śmietaną niż pure ziemniaczane. Są też takie kobiety, które najsilniej doświadczają poprzez dotyk, smak czy węch. Ważne są dla nich perfumy, miłe w dotyku ubrania i romantyczne spacery z ukochanym (obowiązkowo trzymanie się za ręce). Z kolei rzeczywistość kobiet - słuchowców jest obfita w dźwięki – dobra, klubowa muzyka z pewnością zrobi na nich mocne wrażenie!
Edycja limitowana będzie dostępna w sklepach od maja do końca sierpnia 2009.
Sugerowana cena opakowania PET 0,5L to 2,95 zł/szt; puszka 0,33L będzie kosztować 2,29 zł/szt.