– Świetna gra! Naprawdę mi się podobała. Jest to nie tylko przyjemność, ale również ciekawa forma nauki. Oby więcej takich pomysłów! – pisze na skrzynkę kontaktową twórców gry użytkownik o nicku „agasz29” – Ciekawe, fajna powtórka na historię. W szkole powinno być tak samo przyjemnie – wtóruje mu „szymondys”.
Gra edukacyjna promująca wrocławską wystawę „Europa – to nasza historia” wystartowała 1 maja. Od tego czasu zagrało w nią już prawie 7 tysięcy osób, a o nagrody walczy blisko tysiąc zarejestrowanych graczy. Największą popularnością cieszą się plansze „Lizbona” i „Londyn”. Najwięcej trudności przysparza z kolei plansza „Paryż”, gdzie gracze muszą poradzić sobie z logiczną układanką, aby stworzyć plakat wystawy.
Pracownicy agencji interaktywnej Lama Media, która stworzyła grę z inicjatywy Biura Promocji Miasta Urzędu Miejskiego Wrocławia, odnotowali ponad 100 pozytywnych maili dotyczących gry, a odsetek niezadowolonych użytkowników był bliski zera.
Internauci obok walorów edukacyjnych i rozrywkowych zwracali też uwagę na motywację jaką są nagrody. – Super zabawa, a do tego można coś wygrać ;) – pisał gracz o nicku „elvis20000”. To „coś” oznacza MacBooka, dwa laptopy HP i 100 innych upominków. Warto dodać, że nagradzane będą nie tylko dobre wyniki w poszczególnych planszach i całej grze. Na dodatkowe, gwarantowane, nagrody mogą też liczyć gracze, którzy polecą zabawę swoim znajomym.
Gra zakończy się losowaniem zwycięzców 15 lipca 2009, a co tydzień trzech najlepszych zawodników otrzymuje od miasta Wrocław zestaw gadżetów związanych z wystawą „Europa – to nasza historia” i stolicą Dolnego Śląska. Sama wystawa będzie prezentowana do 5 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia.
Gra edukacyjna promująca wrocławską wystawę „Europa – to nasza historia” wystartowała 1 maja. Od tego czasu zagrało w nią już prawie 7 tysięcy osób, a o nagrody walczy blisko tysiąc zarejestrowanych graczy. Największą popularnością cieszą się plansze „Lizbona” i „Londyn”. Najwięcej trudności przysparza z kolei plansza „Paryż”, gdzie gracze muszą poradzić sobie z logiczną układanką, aby stworzyć plakat wystawy.
Pracownicy agencji interaktywnej Lama Media, która stworzyła grę z inicjatywy Biura Promocji Miasta Urzędu Miejskiego Wrocławia, odnotowali ponad 100 pozytywnych maili dotyczących gry, a odsetek niezadowolonych użytkowników był bliski zera.
Internauci obok walorów edukacyjnych i rozrywkowych zwracali też uwagę na motywację jaką są nagrody. – Super zabawa, a do tego można coś wygrać ;) – pisał gracz o nicku „elvis20000”. To „coś” oznacza MacBooka, dwa laptopy HP i 100 innych upominków. Warto dodać, że nagradzane będą nie tylko dobre wyniki w poszczególnych planszach i całej grze. Na dodatkowe, gwarantowane, nagrody mogą też liczyć gracze, którzy polecą zabawę swoim znajomym.
Gra zakończy się losowaniem zwycięzców 15 lipca 2009, a co tydzień trzech najlepszych zawodników otrzymuje od miasta Wrocław zestaw gadżetów związanych z wystawą „Europa – to nasza historia” i stolicą Dolnego Śląska. Sama wystawa będzie prezentowana do 5 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia.