Po zaledwie piętnastoletniej obecności w Polsce święto zakochanych – Walentynki cieszy się ogromną popularnością. Jak wykazały badania CBOS Walentynki świętowała w zeszłym roku zdecydowana większość (około 75%) Polaków.
Popularność zdobyły również symbole związane tym świętem– serduszka, specjalne kartki z wyznaniami miłości, czy czerwono-różowe dekoracje. Na walentynkowe szaleństwo równie szybko co zakochani, zareagowały także różnego rodzaju firmy przygotowując najczęściej różnego rodzaju atrakcyjne produkty okolicznościowe.
Na tym tle szczególnie wyróżnia się producent bielizny – firma Triumph umożliwiając od kilku lat swoim klientkom zakup specjalnej limitowanej kolekcji walentynkowej. W tym roku będą to niezwykle kobiece zestawy bielizny nocnej i dziennej w kolorach romantycznego błękitu i dziewczęcego różu. Wszystkie modele kolekcji zdobi tradycyjny dla święta zakochanych motyw serduszek. W jednym z modeli błyszczące serce tworzą kryształki dekorujące dekolt koszulki. Kolekcja emanuje wdziękiem i świeżością. To sprawia, że będzie cieszyć się ona powodzeniem w grupie docelowej – jaką są młode, aktywne kobiety, ale też i panowie poszukujący prezentu dla swoich ukochanych.