Dania na ekranie przygotowuje szef Studia Kulinarnego KAMIS, Maciej Wawryniuk. We wrześniu klienci salonów będą mogli dowiedzieć się, jak przygotować m. in. wstążki z wędzonym łososiem i suszonymi pomidorami czy muszelki z rukolą i kurczakiem. Akcja ma zasięg ogólnopolski i obejmuje 400 najpopularniejszych salonów fryzjerskich m. in. sieci Gabriel, Laurent, Fashion Hair Trendy, Denique, jak również salony indywidualne. Filmy kulinarne będą emitowana na 2 000 monitorów LCD usytuowanych face to face na wysokości wzroku. 50-minutowy program jest podzielony na bloki tematyczne: moda, uroda, zdrowie, kultura, podróże, kuchnia - z obecnością marki KAMIS. Celem akcji jest bezpośrednie dotarcie do kobiet z informacjami na temat sposobu użycia produktów marki Kamis.
Akcja ma charakter edukacyjny, w materiałach kucharz pokazuje jak zastosować produkty z linii kuchni świata KAMIS, by uzyskać najlepszy efekt kulinarny. Marka Kamis jest ekspertem w przyprawianiu i przygotowywaniu potraw kuchni świata. W swojej ofercie ma produkty dedykowane kuchni włoskiej, chińskiej, greckiej, tureckiej, indyjskiej, hiszpańskiej, portugalskiej, węgierskiej, meksykańskiej, tajskiej. Poza tradycyjnymi mieszankami przyprawowymi, dostępne są bazy smakowe linii Oriental Siesta Mexicana, dzięki którym można we własnej kuchni powtórzyć oryginalny smak potraw z całego świata.