Projektanci marki Levi’s zaadaptowali w tym sezonie kultowe spodnie 501 jeans na potrzeby kobiece! Dzięki temu wyjątkowemu modelowi sylwetka zyskuje, a kobiece walory są odpowiednio podkreślone. W efekcie końcowym dzięki projektantom marki kobiety nawet w luźnych dżinsach i pozornie niedbałej stylizacji otrzymują lekki lecz bardzo seksowny szyk.

Levi’s odpowiedział nowym fasonem 501 jeans na potrzeby kobiet szczególnie zwracających uwagę na image i właściwą stylizację. Najbardziej stylowe kobiety świata, jak Scarlett Johansson czy Drew Barrymore, stawiają na oryginalny i kultowy krój Levi’s501 jeans, na rzecz którego pozbywają się imitacji. Również Gwen Stefani bez wahania przeniosła swoją stylizację z Gossip Girl na ulice Los Angeles. Strój okazał się hitem i przykuł uwagę wszystkich fanów mody i muzyki, nawet pomimo szalonego wiru promocyjnego przy okazji długo wyczekiwanego powrotu No Doubt na scenę muzyczną.

Nowe 501 jeans dla kobiet sprawiają, że uwielbiany przez trendsetterki niewinny, chłopięcy wygląd jest teraz na wyciągnięcie ręki. Odpowiedni krój „przyjazny” kobiecym kształtom oraz zawyżony rozmiar sprawiają, że spodnie lekko, „nie zadając sobie trudu” opadają na biodrach. Boyfriend’s look, czyli stylizacja ze spodniami swojego faceta jest rewelacyjny, lecz już trochę mniej fajne są pewne niepożądane wypukłości. Dlatego właśnie Levi’s stworzył 501 jeans dla kobiet – model, który lekko przylega do ciała na wysokości pupy, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Dbając o kobiecy komfort oraz o to, aby każda kobieta uwielbiająca „boyzee look” wyglądała idealnie, Levi’s zmniejszył tylne kieszenie oraz zredukował liczbę 5-ciu guzików do czterech. Dzięki temu zabiegowi kobiece proporcje zostały zachowane, a dżinsy bardziej swobodnie i nieco luźniej opadają na biodrach. Poprzez dekady chłopięcy wygląd był hołubiony i promowany przez ikony seksu, takie jak Marilyn Monroe, Brigitte Bardot, Madonna i Drew Barrymore. „Kobiety zawsze chciały  i chcą wyglądać dobrze, więc tak naprawdę nie ma nic nieprzemyślanego w tym tylko na pozór niedbałym trendzie. Jest to następny znak, a zarazem potwierdzenie faktu, że kobiety po raz kolejny na nowo definiują co tak naprawdę jest sexy” – mówi You Nguyen, Senior Vice President & Creative Director Levi’s Product.

Kolekcja na sezon Jesień-zima 2009 jest przede wszystkim inspirowana kolorystyką i stylem „vintage”. W tym sezonie najpiękniejsze 501 jeans to te, w których dostrzeżesz ducha czasu, a przy tym „dojrzałość” denimu i stylu. Idąc za przykładem klimatu lat 80-tych promowanego przez Gwen Stefani – ekstremalnie wyblakłe, wytarte z artystycznymi przedarciami na kolanach i kieszeniach 501 Jeans for Women (Destructed  Bleached) są zdecydowanie mianowane do „must have” w sezonie jesień/zima 09.

Nowe Levi’s 501 jeans dla kobiet będą dostępne w sklepach Levi’s od września 2009.


-=- -=-