Firma Triumph zawsze kieruje się życzeniami konsumentek, dlatego odpowiada na rosnące zapotrzebowanie w zakresie zdobycia wiedzy na temat prawidłowego doboru biustonosza. Niestety, wiele kobiet nosi niewłaściwy rozmiar wyrobów gorseciarskich. Panie, które ustaliły swój rozmiar przed kilkoma laty i go nie weryfikują, prawdopodobnie kupują obecnie bieliznę nieodpowiednią. Akcja ma na celu zwiększenie świadomości Polek, że zadaniem biustonosza jest podparcie piersi, modelowanie ich lub podkreślenie. Możemy mówić o właściwym spełnieniu roli danego fasonu biustonosza tylko wtedy, gdy jego wyprofilowanie i rozmiar są należycie dopasowane do sylwetki. Decyzję o sprawdzeniu obwodów pod biustem i w biuście należy podjąć przed zakupem, a dopiero potem można przystąpić do wybierania odpowiedniego fasonu. Warto również zdać sobie sprawę, jaki efekt chce się uzyskać i czego oczekuje się od bielizny.
Firma Triumph opatentowała wiele rozwiązań technologicznych m.in. produkcję biustonoszy bez szwów, super wygodne ramiączko Softfeel czy fiszbiny z teleskopami. W asortymencie znajdują się fasony zaspakajające wiele oczekiwań dnia codziennego, a także na szczególne chwile (bal, randka, ślub, sport, macierzyństwo). Mamy nadzieję, że temat spotka się z zainteresowaniem kobiet i pomoże im zrozumieć jak ważna jest prawidłowo dobrana bielizna.