Kolejna edycja muzycznej kompilacji Stanisława Trzcińskiego niebawem na polskim rynku. 18 listopada bieżącego roku w sklepach pojawi się trzecia część znakomicie przyjętego na polskim rynku albumu „Pieprz i Wanilia vol. 3. The Best of Lounge Music”. Składankę muzyczną, na którą repertuar dobierał Stanisław Trzciński, wydały STX Records/ STX JAMBOREE, wraz z firmą fonograficzną EMI Music Poland. „Pieprz i Wanilia vol. 3” to dalszy ciąg smakowitej, muzycznej podróży w czasie i przestrzeni. Dźwięki zawarte na płycie zabiorą słuchaczy w daleką podróż, począwszy od Ameryki Południowej i Północnej, poprzez Afrykę i Europę, aż do dalekiej Azji; od klasycznego soulu do nowoczesnych brzmień nu jazzu i chill outu. „Pieprz i Wanilia vol. 3” to ponad 160 minut wysmakowanych, egzotycznych brzmień. To już trzeci przystanek w podróży po muzyce świata i, jak twierdzi Stanisław Trzciński - twórca serii, z całą pewnością nie ostatni. Z każdą kolejną częścią dołącza do nas coraz więcej „podróżujących” fanów, ciekawych muzycznych przygód. To obiecujące. Po pierwszej, zielonej, wodnistej edycji, a także drugiej, ognistej części płyty, przyszedł czas na bardziej subtelną, kwiatową, z podmuchem wiatru. Nie znaczy to jednak, że album jest mniej energetyczny. Mam nadzieję, że i tym razem okaże się odważną, klimatyczną, interesującą, etniczną płytą” – powiedział Stanisław Trzciński. Twórcy „Pieprzu i Wanilii vol. 3” po raz kolejny dotarli do muzyki często niedostępnej i nieosiągalnej dla „przeciętnego” słuchacza. Na przewodników trzeciej części płyty udało nam się namówić m.in. takich muzyków jak Simply Red - w wersji bardziej akustycznej i kubańskiej, czarującą Marianne Faithfull, niezawodnego Charle Hadena ze swoim kwartetem Quartet West, znakomity jak zawsze argentyński Gotan Project, mistrzynię arabskiej wokalistyki Natache Atlas, czarną i piękną jak Afryka Angelique Kidjo, niedawno goszczącą w Polsce Macy Gray, a także polskie odkrycie ostatnich lat Tam Tam Project i wielu innych świetnych artystów – dodał Stanisław Trzciński. Album „Pieprz i Wanilia vol. 3”, podobnie jak dwie poprzednie edycje albumu, wydany został w ekskluzywnym opakowaniu Digipack 2CD De Luxe Edition. Zarówno okładka albumu jak i wnętrze opakowania zaprojektowane zostały przez twórcę muzycznej kompilacji i pracujący z nim zespół tak, aby płyta cieszyła odbiorców nie tylko dobrą muzyką, ale również oryginalnym i estetycznym wyglądem. Przypomnijmy - „Pieprz i Wanilia” to nowoczesny, bardziej motoryczny mix muzyki etnicznej world music ze standardami, oraz utworami chill out i lounge music, a także słyszalnymi elementami egzotycznymi. Dotychczas ukazały się: w listopadzie 2004 roku - Pieprz i Wanilia vol. 1, oraz we wrześniu 2005 roku - Pieprz i Wanilia vol. 2. Dwie pierwsze części kompilacji są wciąż dostępne w dobrych sklepach płytowych. Całą serię „Pieprz i Wanilia” Stanisław Trzciński zadedykował ludziom, którzy skutecznie zaszczepili w nas wszystkich ciekawość świata - Elżbiecie Dzikowskiej i Tony Halikowi. Patronat medialny nad albumem „Pieprz i Wanilia vol. 3” objęli: Radio ZET, Clear Channel, Wprost, WiK, Metropol, Metromedia, Magazyn A4, Voyage, oraz Onet.pl. Partnerami albumu są: Agencja Flash Press Media, Centrum Medyczne LIM, szkoła języka angielskiego Speak Up School, a także Club Oasis Fitness & Spa.