W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste.
 Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem.  Z książki tej dowiesz się m.in.:
- jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu;
- w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski;
- jak odbudować utracone zaufanie.


„Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową.
Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń.
Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie”
/Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies/

“(…) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy,
ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną”
/Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young/

Stephen M. R. Covey, współzałożyciel i prezes zarządu CoveyLink, firmy konsultingowej skoncentrowanej na przekonywaniu liderów I organizacji do budowania zaufania w biznesie. Zasiada w zarządzie lub radach nadzorczych kilku spółek. Syn Stephena Coveya, autora megabestselleru 7 nawyków skutecznego działania.