Każda z Pań reprezentowała inny typ sylwetki wyróżniony przez Trinny i Susannah w książce ich autorstwa zatytułowanej „Księga kobiecych sylwetek”. Finalistki konkursu, prócz nowych wizerunków oraz szeregu rad dotyczących dobierania stroju otrzymały również ubrania, które stylistki dobrały do kształtu ich sylwetek.
Spotkanie z gwiazdami ubarwił pokaz mody marek Ultimate Fashion: Esprit, New Look, River Island, Wallis i Aldo oraz występ kwartetu Forte. Event poprowadził Olivier Janiak.
Trinny i Susannah przyjechały na zaproszenie Galerii Mokotów i był to ich pierwszy pobyt w Polsce. Stylistki stworzyły własny sposób kwalifikowania kobiecych sylwetek. Modowym metamorfozom poddały już ponad 5 000 kobiet. Zgodnie z tym co twierdza na swojej stronie internetowej przyjemność czerpią nie z pozytywnych recenzji swoich programów czy książek, ale ze świadomości, że zainspirowały tak wiele kobiet do tego, by zaakceptowały swoje ciała takimi,jakimi są i nauczyły się je właściwie eksponować. Podczas eventu w Galerii Mokotów na przykładach zaprezentowały poszczególne 12 typów sylwetek - Kregiel, Kielich, Klepsydra, Rożek, Wiolonczela, Jabłko, Kolumna, Dzwon, Wazon, Cegła, Lizak, Gruszka. Unaoczniły również swoją tezę, że do każdej figury można dobrać takie ubranie, które uwypukli wszystkie atuty, ukrywając jednocześnie wady.
Do stylizacyjnych metamorfoz ubrania ze swoich kolekcji użyczyły marki: Aldo, Big Star, Cubus, Caterina, Escada Sport, Esprit, Hexeline, Marks&Spencer, Mango, New Look, Pandora, Prima Moda, Wallis, Nine West, River Island i Vision Express. Wszystkie finalistki otrzymały na własność stroje w których wystąpiły podczas metamorfoz. Za makijaż odpowiedzialny był salon Sephora, gdzie nad wszystkim czuwał Sergiusz Osmanski. Fryzury finalistek wykonano w salonie Expert w Galerii Mokotów. Za fryzury modelek, które wystąpiły w pokazie mody odpowiadał salon Dessange Paris.
Spotkanie z gwiazdami ubarwił pokaz mody marek Ultimate Fashion: Esprit, New Look, River Island, Wallis i Aldo oraz występ kwartetu Forte. Event poprowadził Olivier Janiak.
Trinny i Susannah przyjechały na zaproszenie Galerii Mokotów i był to ich pierwszy pobyt w Polsce. Stylistki stworzyły własny sposób kwalifikowania kobiecych sylwetek. Modowym metamorfozom poddały już ponad 5 000 kobiet. Zgodnie z tym co twierdza na swojej stronie internetowej przyjemność czerpią nie z pozytywnych recenzji swoich programów czy książek, ale ze świadomości, że zainspirowały tak wiele kobiet do tego, by zaakceptowały swoje ciała takimi,jakimi są i nauczyły się je właściwie eksponować. Podczas eventu w Galerii Mokotów na przykładach zaprezentowały poszczególne 12 typów sylwetek - Kregiel, Kielich, Klepsydra, Rożek, Wiolonczela, Jabłko, Kolumna, Dzwon, Wazon, Cegła, Lizak, Gruszka. Unaoczniły również swoją tezę, że do każdej figury można dobrać takie ubranie, które uwypukli wszystkie atuty, ukrywając jednocześnie wady.
Do stylizacyjnych metamorfoz ubrania ze swoich kolekcji użyczyły marki: Aldo, Big Star, Cubus, Caterina, Escada Sport, Esprit, Hexeline, Marks&Spencer, Mango, New Look, Pandora, Prima Moda, Wallis, Nine West, River Island i Vision Express. Wszystkie finalistki otrzymały na własność stroje w których wystąpiły podczas metamorfoz. Za makijaż odpowiedzialny był salon Sephora, gdzie nad wszystkim czuwał Sergiusz Osmanski. Fryzury finalistek wykonano w salonie Expert w Galerii Mokotów. Za fryzury modelek, które wystąpiły w pokazie mody odpowiadał salon Dessange Paris.
-=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=- -=-